Quantcast
Browsing all 53 articles
Browse latest View live

Aniversare

Superba mamă și soție împlinește o vârstă foarte frumoasă. : ) Și pe această cale, noi îi transmitem că o iubim și îi urăm ” La mulți ani!”. Sma și Ade

Pe sub pământ

Smaranda a făcut prima călătorie cu metroul. În drum spre stație, i-am explicat că e un tren care merge pe sub pământ. Normal că m-a întrebat de ce nu merge pe deasupra. Ar fi mai simplu. I-am spus că...

Gogoși. La propriu

În timp ce mama/soția se bucură în Las Vegas de succesul colegilor ei de la “În premieră”, Smaranda și cu mine facem gogoși. Ajutoare de nădejde ne-au fost Camelia (bunica) și Nana (bona). Sma s-a...

A venit iepurașul

Smaranda e în culmea fericirii. A venit iepurașul, semn că a fost cuminte. Nu a fost ușor să găsească darul. A trebuit să urmeze indiciile, niște iepurași mici de ciocolată răspândiți prin casă. A fost...

Bungee

Smarandei pare să-i placă adrenalina. Eu tot sper să nu-i placă prea tare. :) Încă de vara trecută, adoră să sară la trambulina bungee. E vorba de o trambulină normală, însă ai un harnașament cu mai...

Pe role

Am pus-o pe Sma pe role. După vreo trei ședințe scurte, își poate menține echilibrul și merge încetișor, cu pași mici. Îi place mai mult când o duc eu cu viteză. Sper ca-n vara aceasta să reușească să...

In vacanta

Am plecat cateva zile la mare, pe o insula greceasca. Eu nu ma prea omor dupa apa si nisip, insa Smaranda si Maria sunt de-a dreptul indragostite. Drumul cu feribotul a fost o adevarata poveste pentru...

Intalnirea cu Bambi

Da, Smaranda l-a intalnit pe celebrul caprior. Hotelul in care stam are un parc in care sunt cateva zeci de caprioare si cerbi. A fost un pic mai greu pentru Smaranda sa se decida care e Bambi. Cand a...

Reverie

Pescăruși

Îmi plac foarte mult pescărușii. Mă fascinează ușurința cu care plutesc în momentul în care prind un curent ascendent. Am fotografiat câțiva dintre “cerșetorii” care însoțesc feriboturile din Marea...

Fetele și moda

Sunt praf în materie de modă. Nu știu care-s trendurile și nici nu mă interesează. Mă îmbrac casual și mă asortez oarecum pentru că mama și Maria m-au învățat asta. Prefer tricourile, blugii,...

Pe lac

Am fost cu Smaranda la un concurs de wakeboarding, la Zumbaala. I-a plăcut maxim. La un moment dat, a aplaudat evoluția unui bărbat. Când acesta i-a mulțumit, Smaranda a strigat la el cât au ținut-o...

Micul fotograf

În joacă, Smaranda face fotografii. Folosește telefonul meu sau pe cel al Mariei pentru asta. Deși nimeni nu i-a explicat nimic, zic eu că se descurcă foarte bine. Puteți vedea 2 fotografii făcute ieri...

Curiozitate canină

Cocoțat pe gard, un câine lup analizează strada, ca o batrână curioasă. Dacă ar fi putut vorbi, sunt sigur că ar fi și bârfit. Fotografia am făcut-o în Grecia. Smaranda a fost cea care mi-a atras...

La BIAS

V-am spus că am fost cu Smaranda la Bucharest International Air Show. Am fost dimineață, pe la 10:00 și seara, pe la 19:00. La tura a doua, am și intrat pe aeroport, nu ne-am mai mulțumit să ne uităm...

Smaranda și muzica

Inna are un nou fan, Smaranda. De fapt, fetei noastre îi place piesa POHUI- Carla’s Dreams și Inna. Smaranda a descoperit POHUI* la Eva, prietena ei cea mai bună. De atunci, cântă mai tot timpul “dum...

Toamnă

Viziunea Smarandei

Poate că vă întrebați cine este personajul…neobișnuit din acest desen al Smarandei. Artista zice că sunt chiar eu, tatăl ei. Mie mi-a plăcut zâmbetul larg.

La TVR

Smaranda a vrut să vadă unde lucrez, așa că am dus-o în redacție. I-a plăcut calculatorul de pe biroul meu, pentru că e ” tot cu măr”. A fost intimidată de colegii care încercau să fie drăguți cu ea....

“Ade, roșul de pe steag e sângele eroilor!”

Ieri, timp de o oră și jumătate, împreună cu un amic, colonelul Costi Spânu, am transmis Parada de la Arcul de Triumf. A fost a cinsprezecea în tot atâția ani. Deși mă scol cu noaptea-n cap, stau ore-n...